eTwinning

PROJEKTAI, KURIEMS SUTEIKTAS KOKYBĖS ŽENKLELIS

zenklelis_etwining_2016

LIETUVIAIS NORIME IR BŪT! / We want to be Lithuanians!

APIE PROJEKTĄ

Lietuvoje apie pilietiškumą ir tautiškumą daug kalbama nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo. Visus mokslo metus drauge su Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių vaikais nagrinėsime Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, Lietuvos valstybės simbolius. Ieškosime eilėraščių, dainų apie Lietuvą, kursime kūrybinius darbus. Minėsime lietuviškas šventes, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje, rengsime parodas. Projekto partneriams siųsime laiškus. Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje. Sieksime geriau pažinti Lietuvos valstybės simbolius, Lietuvą, lietuvių kalbą.

TIKSLAI

  1. Ugdyti vaikų pilietinį ir tautinį sąmoningumą, patriotinius jausmus Tėvynei, plėsti vaikų supratimą apie Lietuvą.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti vaikų nuomonę kas yra Lietuva.
  3. Nagrinėjant Tėvynės temą prisiminti Lietuvos valstybės simbolius.
  4. Skatinti vaikus kurti užduotis ir jas pateikti projekto draugams.
  5. Siųsti laišką(us) projekto partneriams.

DARBO EIGA

  • Susipažinsime, sukursime projekto logotipus, bendradarbiaujant išrinksime nugalėtoją.
  • Nagrinėjant Tėvynės temą, kalbėsime apie laisvę, meilę Lietuvai, gimtajai kalbai, apklausime vaikus ir pateiksime jų nuomonę „Kas yra Lietuva?“ arba „Ką reiškia būti lietuviu?“.
  • Nuolat prisiminsime Lietuvos valstybės simbolius, naudojant įvairias piešimo technikas kursime kūrybinius darbus.
  • Minėsime lietuviškas šventes, rengsime parodas, kurių akimirkomis pasidalinsime TwinSpace erdvėje.
  • Kursime užduotis, dalinsimės eilėraščių ar dainų tekstais apie Lietuvą.
  • Dalyvausime tiesioginiuose renginiuose TwinSpace erdvėje ir Skype paskyroje.
  • Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Lietuvos ir Bergeno mokyklų/darželių ugdytiniai daugiau sužinos apie Lietuvą, minėtinas datas, žinos Lietuvos valstybės simbolius, vieni kitiems sukurs įdomių užduočių, siųs draugams laiškus.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Aida Makutėnienė, Vilniaus m-d „Krivūlė“ (Vilnius, Lietuva)

Vilma Endriulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

Rasa Rugelienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Ingrida Pupalaigienė, Kaišiadorių r. Kruonio gimnazija (Kaišiadorių r., Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe, 2017-06-11)

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe, 2017-06-11)

Lietuviais_norime_buti_23017

MEDŽIAI RUDENĮ (AUTUMN TREES)

APIE PROJEKTĄ

Drauge su vaikais stebėsime besikeičiantį rudenį, fotografuosime medžius augančius įstaigų teritorijose ar vaikų gyvenamose vietose. Įvairiomis technikomis kursime darbelius, kuriais pasidalinsime TwinSpace erdvėje. Ieškosime eilėraščių, dainų apie medžius. Projekto partneriams siųsime laiškus.

TIKSLAI

  1. Susipažinti su artimoje aplinkoje augančiais medžiais rudenį.
  2. TwinSpace erdvėje pateikti rudeninių medžių ar jų lapų nuotraukas, kurias darys patys vaikai.
  3. Naudojant įvairią piešimo techniką kurti darbelius.
  4. Gaminti atvirukus ir juos siųsti projekto draugams.

DARBO EIGA

Rugsėjo, spalio ir lapkričio mėnesiais stebėsime medžius augančius artimiausioje aplinkoje. Vaikai medžius ar jų lapus/vaisius fotografuos, o nuotraukas pateiks TwinSpace erdvėje. Spalio mėnesį pasirinkus patinkančią piešimo techniką vaikai pieš rudeninius medžius. Taip pat ieškos eilėraščių ir dainų, mokysis kompiuteriu rinkti tekstą. Gamins atvirukus ir juos siųs projekto draugams.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto pabaigoje vaikai gebės atpažinti fotografuotus/pieštus medžius, išsiųs atvirukus projekto draugams.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

PROJEKTO PARTNERIAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Adelija Budginienė, Telšių „Kranto“ pagrindinė mokykla (Telšiai, Lietuva)

Vilma Endrulaitienė, Bergeno vaikų ir jaunimo organizacija (Bergenas, Norvegija)

Neringa Willis, Lituanistine mokykla „Genys“ (San Francisco, JAV)

Danguolė Tumėnienė, Lietuvos sporto universiteto Kėdainių „Aušros“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Rasa Simonavičienė, Kėdainių lopšelis-darželis „Pasaka“ (Kėdainiai, Lietuva)

Larisa Baronienė, Kauno Jono Pauliaus II gimnazija (Kaunas, Lietuva)

Laimutė Lašienė, Rokiškio lopšelis-darželis „Varpelis“ (Rokiškis, Lietuva)

Daina Jarušaitienė, Naujosios Akmenės „Saulėtekio“ progimnazija (Naujoji Akmenė, Lietuva)

Jolanta Paulienė, Klaipėdos Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla (Klaipėda, Lietuva)

Ingrida Karskienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazija (Šiauliai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe, 2017-02-12)

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe, 2017-02-12)

pp1

„BŪDAMI SKIRTINGI, KARTU MES MOKOMĖS RAŠYTI, SKAITYTI IR SKAIČIUOTI!“ („BEING DIFFERENT WE READ, WRITE AND COUNT!“)

APIE PROJEKTĄ

Mokyklose siekiama kuo tikslingiau teikti paslaugas mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių bei gerinti mokytojų dirbančių su šiais mokiniais darbą.

Šis projektas apima mokinių turinčių nedidelių, vidutinių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių grupę. Vaikų amžius – 6-8 metai. Projekto metu keisimės nuotraukomis-mokinių darbais, atliktais per lietuvių kalbos ir matematikos pamokas.

TIKSLAI – pasidalinti gerąja darbo patirtimi, didinti pagalbą mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir gerinti mokytojų dirbančių su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais darbą.

Formuoti teigiamą mokytojų požiūrį į specialiųjų poreikių vaikų ugdymą bei integracijos procesą.

DARBO EIGA

Su mokytojo pagalba mokiniai fotografuos darbus atliktus lietuvių kalbos ir matematikos pamokų metų.

Su mokytojo pagalba mokiniai nuotraukas talpins TwinSpace erdvėje.

Mokytojai dalinsis gerąja darbo patirtimi, talpins padalomąją medžiagą, su projekto partneriais bendraus projekto žurnale, mokytojų naujienlaiškio skiltyje. Projekto medžiaga keliama į nuotraukų, vaizdo įrašų ir failų archyvus.

TIKĖTINI REZULTATAI

Projekto metu specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai naudosis IKT įrankiais: fotoaparatu bei kompiuteriu. Susipažins, bendraus ir bendradarbiaus su bendraamžiais iš kitų Europos šalių.

PROJEKTO KŪRĖJAI

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

PROJEKTO PARTNERIAI

Maria Alice Moreira Maia Neto, Centro Escolar de Portela (Penafiel, Portugalija);

Elena Linnik, LEPL Tbilisi N177 Public School (Tbilisi, Gruzija);

Rasa Juknevičienė, Kėdainių „Ryto“ progimnazija (Kėdainiai, Lietuva)

PROJEKTO LAIMĖJIMAI

Nacionalinis Kokybės ženklelis (Twinning Quality Labe, 2016-08-02)

Mokinio Kokybės ženklelis (Twinning Pupil Quality Labe, 2016-08-02)

pp2